Monday, August 10, 2009

一个小奇迹

有一天我放工回家,像往常那样从手提袋拿出钥匙,想打开家门。当我拿出钥匙时,才发现悬挂在钥匙扣的牌子掉了出来 (这钥匙扣是我在2007年在印度与Baba 共庆华人新年时所收到的纪念品。悬挂在钥匙扣的牌子,一边是Baba的塑像,另一边是个字)。我拥有这个钥匙扣已有一段时候,非常的珍惜它。以是我打算把这牌子扣回钥匙圈,却发现我根本法把牌子扣进钥匙的悬垂,因为这悬垂根本没有开口处,也没有破裂,照理牌子是不可能掉出来,但牌子确实的掉了出来,我始终弄不明白怎样会发生,到如今还是一个谜。。。。


Shu Yi稿


P.S.: Sis. Shu Yi是我们Bro. Tham的女儿。她们全家经已移居美国。


2 comments:

Shu Yi said...

haha! thanks for the translate! it is awesome! im so excited to see my story written here!! thank you and take care! sai ram.

Anonymous said...

Planning success is the initial step in reaching it and with a little luck, this information has you organizing a myriad of approaches to boost oneself, your perspective and as a result, your life. Personal development can be a lifestyle very long path of continuous development. Knowing the demand for alter and rendering it occur is really what joy and personal-gratification are common about. Acquire what you learned and incorporate it into the method for private advancement and accomplishment!Plumbing Tips To Help You Along With Your Requires [url=http://www.x21w12w21.info]Div5uen4d[/url]